CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

May 20, 2011

wahai demuk,dengarlah....

Assalamualaikum

aku baru je sekeh kepale demuk tadi...
ade ke patut dye nak pg maen dengan hamster..
aku tak tahu lah niat dye memang nak bermain atau pun ader maksud lain...
demuk ni bukan bole kire...

baru baru ni,aku bela hamster...
hamster kan kecik..
pastu baru aku perasan yang demuk sekarang besar gila..
aku rase demuk ni macam kurus je..
tapi bile dah banding dengan hamster,besar jugak demuk ni...
hmmmm...

dari dulu lagi,aku selalu mintak aku boleh bercakap dengan haiwan...
aku nak cakap dengan kucing yang aku bela,nak cakap dengan ikan,dengan katak,dengan cicak,dengan lipas,dengan labalaba...
bole laaa aku mintak katak tu jangan datang rumah aku dah...*geliii -.-
bole la suruh en.labalaba tu jangan dekat dengan aku.. *takut -.-"
kan seronok macam tu...best  giler...

kalau tak bole cakap dengan kucing pun,paling-paling aku jadi kucing..
bole jugak nak berkomunikasi...
aku sebagai tuan demuk ni,nak jugak tahu ape yang demuk ni fikir kan...

tahu tidoo je kau..kalau bab makan,kau orang pertame dtg..ciss

kalau lah aku jadi kucing...ape akan jadi??

miooowww miooowww.... *sambil melentokkan ekor dekat demuk
heyyooo darling...
tak sangke boleh jumpe u dekat sini...
i dah lame nak berborak dengan u..cume tak berkesampaian je..
i tengak u ni,tido makan tido makan..
tak berat ke nak bawak perut u yang buncit tu ke merate tempat??
ape?u tanye perut i?ohh i kucing betine..lagi buncit perot i lagi sexy tahu...
u,jom kite lepak-lepak kat sane u...
kat belakang rumah ni busuk lah,ader bau tahitahi ape entah..

*lalu kami pun berjalan beriringan ke depan rumah..demuk masuk rumah ikut tingkap...i follow jee..kami duduk atas sofa..skill berase orang kaye..

demuk....
i perasan u ni selalu selinap masuk rumah...
ape yang best sangat dalam rumah tu??
selame i duduk dalam rumah tu,i harap sangat i dapat keluar pegi jalan-jalan..
tapi u pulak,tak habis habis nak masuk rumah..
kalau masuk bagi salam sambil ketuk pintu tak ape jugak..
ini muncul dari mane sedar-sedar dah atas kerusi..
nasib i tak ader sakit jantung,kalau tak mati kering jee..

demuk sayang....
u selalu kalau jalan-jalan u pegi mane eh?
i perasan jugak u selalu je hilang..
kadang-kadang tu i panggil u tak datang pun..
ape tak sedap ke suare i ni?
i rase suare i ni dah macam taylor swift.. u tak minat ke suare macam tu?
kalau u  nak,i bole tukar suare jadi macam mady jane..comel gituu..

demuk oh demuk...
selame ni u makan nasi gaul dengan ikan tu....
u tak rase jemu ke makan mende yang same berhari-hari??
i kalau bab makan ni,kalau boleh harini nak makan ferrero rocher..
besok nak cadbury..lusa nak chewing gum..baru ade feel nak hidup lame-lame...

demuk, baby..
u tahu tak?i paling sayang sekali u..
sebab ape?sebab u ni comel lahh...
disebabkan u ni comel,i sure lah ramai para kucing betina yang terpikat dengan u..
tapi i mintak tolong,u janganlah pegi merogol mereka walaupun mereka rela atau tidak..
kalau u dah start memancut,i terpakse mandulkan atau buang u...
u tahu i tak sanggup nak berpisah dengan u..
so please my dear..tolong jangan noty sangat..
sikit-sikit i redha lagi.. ;)

demuk darling.....
u kalau boleh jangan lah main kotor sangat..
sebab i ni allergic dengan kucing...
kalau u kotor sangat,nazak laa i nak tahan sakit..
sikit-sikit tu i bole laa buat dok je...
demi u, i sanggup buat ape je...

lastly darling,i nak u tahu betape sayangnyer i dekat u..
u la kucing first yang i bela dari kecik,dah besar sampai macam ni..
sebab tu i sayang sangat dekat u..
i sayang u,kecek and bubu jugak...
i terpakse pergi, insyaallah kalau i dapat lagi jadi kucing, kite borak lagi yee?
sayang u banyakbanyak..muahhhh!!!!

*lalu aku pun berlalu meninggalkan demuk yang dah terlelap...tak sangke lepas kami duduk atas kerusi tu,demuk terus tertidur...setiap ape yang aku cakap,aku recordkan dalam video..aku harap demuk akan tengak video tu.....

kalau bab buat muka kasihan.demuk star skali...






Gratisan Musik

5 luahan hati dari little witch:

Arumi Dasuki and Erma Alyssa said...

larling~
i nak curi lagu u bole? ekekeke

josyu said...

bole bola..tajuk dye a little love by fiona fung :))

Arumi Dasuki and Erma Alyssa said...

larling~
i dah culik lagu u..muehehehe

feeqachan said...

warghh~comelnye kucing..nk3~hehe

josyu said...

erma : u bukan selalu ke curik barang i??

kak fiqah : ahhh jgn ambik!!jangan jangan..hahaha :D