CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

August 8, 2010

love life


so entry for today adelah love your life...
sebenarnyer macam-macam mende ako nak tules dalam blog ne...
macam mende nak citer kat blog ne..
cume rase macam kekurangan kerajinan untuk menaip je...
so,ako juz nak citer pasal ape yang ako rase sejak beberape hari ne je...

untuk pengetahuan korang,ako rase cam sangat bodo plus bengong..
kenape eyh??
ako pong tak taw..
juz rase macam urggghhh....
hanye tu mampoo ako gambarkan...

hmm,ako nak cakap pe eyh??
haish,lupee la pulak...
saloh bro ah ne...dye panggil tadi...
cepat betol ako hilang ingatan...ngaa~

dengan rase nak terkencingnyer....
lagi lah payoh nak menginat.hahaha
teringat pulok mase exam dulu-dulu....
ako selalu sangat rase nak terkencing..pastu malas nak pegi toilet...
than la jugok mase tengah jawab exam ne..
pastu idea setabok pong tak datang..
dengan idea tak datang-datang..pegi jelah toilet..
dari dok lam kelas bazir mase gok...

biler hajat paling mahal ako tuh dah tercapai...
tengak je soklan..
perrggghhh..senang je kot...
kenape la bengap sangat tadi..
padahal soklan uh sambil kentut pong jadik...
berak pong lepas lagi jawab soklan gituu....

last-last ako dapat pengajaran...
jangan tahan kencing kalo time exam...
idea pong tarak mau mari meyh...hahaha
sebab mende ne dah selalu sangat jadik kat ako...
i know myself very well...
hahaha..stupid me...

hah,last-last lari dari tajokk daa~
naseb la korang...
jap-jap,pegi toilet dulu...
naty post baru pulak...heee~

0 luahan hati dari little witch: