CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

February 5, 2011

kenape josyu jujur sangat?

baru sebentar tadi aku borak borak dengan josyu...
so we talk about this 'special person'...
blablablabla....
banyak lahh ketidakpuasan hati yang diluahkan...
ni bukan kali pertame aku dengar dye cakap macam tu..
well josyu kan..kalau korang kenal dye...
dye memang akan buat something yang menunjukkan dye tak suke orang tu...
dye cakap 'kalau bagitaw depan depan mcm evil sangat...bagi point jee cukup lahh..faham faham lah seniri'

ayat yang bagi aku,memang kejam minah sorang nie..
sebab cube korang fikir...kalau korang yang kne kan...korang pun akan rase tak puas hati..
mesty lah korang nak org tu bersikap jujur..yedok??

entah,josyu josyu...aku pun tak faham kau...hahahaha!

berbalek kpde story asal td...
josyu cakap yang dye tak suke budak nie baek dengan kazen dye...
sebab budak nie gatal sangat....
dengan seme orang nak baek...
macam lah orang nak baek dengan dye...
tulah ape yang dye cakap...
aku pun tak bape faham...

macam cacat jee so josyu nie...LOL
hahahaha...

atas kebaikan josyu nie..dye hantar satu pic...
pic 'special person' tulah....
siap dgn touch up nyer lg...bagus member aku sorang nie

nak kate buruk kang maroh...tapi seyez..mmg buruk lah josyu nie edit gambo..hahaha

0 luahan hati dari little witch: